Actividades

Club de Lectura Fàcil per a adults

Al setembre, la Biblioteca Municipal Ernest Lluch tornarà a acollir el Club de Lectura Fàcil per a adults, una activitat inclusiva organitzada i impulsada per l’Associació de Persones amb Altres Capacitats (APAC).

El club s’adreça principalment a persones adultes amb dificultats lectores, ja siguin permanents o transitòries.

La lectura fàcil és un tipus de lectura adaptada que té en compte el llenguatge, el contingut i la forma dels textos perquè siguin més clars i entenedors. Aquest format facilita l’accés a la lectura i a la informació, un dret fonamental reconegut, i permet que més persones puguin gaudir dels llibres i compartir idees i experiències.

El Club de Lectura Fàcil es reunirà els dissabtes d’10 a 11 h, a partir del setembre, a la Biblioteca Municipal. Les sessions estaran dinamitzades per l’APAC i consistiran en la lectura i el comentari conjunt d’un mateix llibre de lectura fàcil, en un entorn proper i participatiu.

Organitza: Associació de Persones amb Altres Capacitats (APAC)

Observacions: Inscripcions a través del correu apacmaresme@gmail.com 

Fecha
11/04/2026 - 13/06/2026
Periodicidad: Semanal
Días: Sábado
Hora
10:00 h
Duración
1 h
Lugar
Vilassar de Mar. Biblioteca Ernest Lluch i Martín
Cómo llegar

Carrer Santa Eulàlia, 66-80

08340 Vilassar de Mar

Tel: 937 506 834
b.vilassarm.elm@diba.cat
Tipo de actividad
Club de lectura