CAPALTARD a la terrassa de la biblio: Tales from Faraway Lands

Dijous 4 de juliol  de 2024 a les 20.30 h

Terrassa (planta 2)

En el marc del cicle d’activitats culturals CAPALTARD a la terrassa de la biblio, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa una sessió de contes per adults en anglès:

Tales from Faraway Lands, storytelling for adults by Sara Carline.

In this new session of international stories you’ll hear about many different and colourful characters as your imagination takes you to magical worlds in faraway lands. We’ll go over some of the important words you’ll hear,  the stories are told clearly and body language is used to help you understand them.

Es recomana nivell A2 o superior.

Totes les activitats del cicle CAPALTARD son gratuïtes però amb aforament limitat a 50 persones*. Per reservar, cal inscriure’s a la Biblioteca a partir del 17 de juny: 93 883 33 25 o b.vic.pb@diba.cat.

*Les reserves es mantindran fins 5 minuts abans de l’inici de la sessió. En cas d’arribar tard, se cedirà la cadira a les persones que vinguin sense reserva.

**En cas de pluja, les activitats es faran a la sala d’actes U d’Octubre.

04/07/2024
Tipo de público