CAPALTARD a la terrassa de la biblio: Jordi Gas

Dijous 11 de juliol de 2024 a les 20.30 h

Vestíbul (planta 0)

En el marc del cicle d’activitats culturals CAPALTARD a la terrassa de la biblio, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa l’actuació musical:

Gas I, Gas II i Gas III a càrrec de Jordi Gas.

Jordi Gas, músic de dilatada trajectòria (baixista a Sau, Jarabe de Palo, productor del primer treball dels Sopa de Cabra, cantant als Ai Ai Ai, teclista a Duble Buble…), presenta la seva trilogia creada i produïda a Vic.

GAS I, GAS II i GAS III seran revisats des del particular univers d’en Gas i sense xarxa, amb l’únic ajut del piano i la seva veu.

Totes les activitats del cicle CAPALTARD son gratuïtes però amb aforament limitat*. Per reservar, cal inscriure’s a la Biblioteca a partir del 17 de juny: 93 883 33 25 o b.vic.pb@diba.cat.

*Les reserves es mantindran fins 5 minuts abans de l’inici de la sessió. En cas d’arribar tard, se cedirà la cadira a les persones que vinguin sense reserva.

11/07/2024
Duració