Conferència “Límits de la llibertat en la creació artística"

“Límits de la llibertat en la creació artística” conferència a càrrec de Laura Huerga, amb motiu de la Setmana de la UNESCO. Organitzat per la Diputació de Barcelona i UNESCO Sant Adrià.

La creació de la llei mordassa i la reforma del Codi Penal del 2015 repercuteixen en els drets fonamentals de llibertat d’expressió, de manifestació i informació. Laura Huerga incidirà en com han afectat a la 2 creació i a la cultura, exposant els casos que s’han donat els últims anys. L’autora ens convidarà a pensar sobre les conseqüències d’aquesta repressió sobre la nova producció cultural i la modificació del fet artístic. També ens donarà eines per superar o combatre els murs mentals que condicionen el creador a l’hora d’exposar la seva obra.

15/11/2022
Duració