Activitats

EXPOSICIÓ CAVALL FORT.

Cavall Fort, revista en català per a nois i noies, acaba de celebrar el seu 60è aniversari.

La biblioteca Santa Oliva acollirà una exposició basada en el dossier publicat a la revista del mes de desembre, “Benvinguts a Cavall Fort. Fem obres!”.

"En aquest dossier presentem l’edifici de Cavall Fort i obrim les portes als lectors per tal que entrin a veure com fem la revista, amb una mica d’imaginació i esbojarrament afegits:  Si voleu passar sapigueu que no podreu deixar de jugar.

Darrere cada porta hi trobareu, a més, trossets de la nostra història. I del nostre present. I també del nostre futur, amb paletes, enginyers, pintors, arquitectes, llauners… que renoven l’edifici perquè, com sempre, tot estigui ben a punt per a vosaltres”.

Ens podrem passejar per diferents espais de la revista: la recepció, la redacció, el plató, el menjador, el taller artístic, el jardí, la sala polivalent i el terrat.

01/07/2024 - 31/07/2024
Duració