BATEIG DE LA BIBLIOTECA I PRESENTACIÓ DE LLIBRE

El bateig tindrà lloc dimecres, 24 de gener, a les 17:30 h. Després es presentarà el llibre ‘No patiu per mi’, el llibre pòstum de la lingüista masquefina.

La Biblioteca de Masquefa es convertirà en un lloc per preservar la memòria i el llegat de M. Carme Junyent Figueras, i inclourà un espai gràfic per recordar i explicar la seva figura. El dimecres, 24 de gener, aquest equipament municipal, serà batejat amb el nom de la lingüista masquefina, en un acte que tindrà lloc a les 17:30 h. Aquest esdeveniment no només reconeixerà el seu impacte en l’àmbit lingüístic a Catalunya i a nivel internacional, sinó que la seva contribució a la comunitat masquefina. Després del bateig de la biblioteca, es presentarà el llibre ‘No patiu per mi. Gastronomia, llengua i amistat: la Joia de Viure’.

24/01/2024
17:30 h