Activitats

EXPOSICIÓ: OCELLAM

L’exposició és un homenatge literari als ocells. Són motiu d’estudi de la ornitologia (branca de la zoologia que se n’encarrega), però també són objecte de cultura (per dir-ho amb paraules de Miquel Rayó al seu llibre Aucellari), capaços de generar art ja sigui visual, tèxtil, literari, musical o lúdic.
D’entre les variades espècies d’ocells existents, s’han escollit set: l’oreneta que ens desperta matinera lleva’t, lleva’t dematí; el rossinyol amb el seu dolç tau, tau, tau, xirivists; el pardal d’enganxosa xerradissa xerritx, xerretx; el colom pagat de si mateix que parrupeja jo só més guapo que tu; el corb amb el seu tenebrós carn, carn; l’oriol de piulada fixa figues flors, figues flors; la merla cridant xuca’t, xuca’t.

A càrrec de la Diputació de Barcelona. Servei de Biblioteques.

14/10/2024 - 23/11/2024
Duració