EXPOSICIÓ

"DONES I TECNOLOGIA"
Exposició Tecno Girl

Sabeu  que les dones han jugat un rol clau al llarg de la història de la tecnologia?
Sense elles, molts dels avenços no haurien estat possibles, i la tecnologia tal com la coneixem avui seria inimaginable.

La majoria de les trajectòries personals i professionals d’aquestes dones són plenes de dificultats i entrebancs només pel fet de ser dones.

Aquesta exposició vol contribuir a posar en valor el paper de les dones en els àmbits de la ciència i la tecnologia. Les dones que apareixen en aquesta exposició van haver de lluitar no només per elles, sinó també per incrementar el paper de totes les dones en el món científic i tecnològic.

Tecno Girl és un programa per fomentar les vocacions tecnològiques adreçat a noies de 12 a 18 anys.

La podeu visitar a la Biblioteca del 9 d'abril fins al 4 de maig de 2024, en horari d'obertura.

Feu Biblioteca!

09/04/2024 - 04/05/2024