Activitats

Passejada: La Verneda de Sant Martí: dels horts als blocs

La xarxa de Biblioteques de Sant Martí convida tothom a descobrir la història desconeguda dels barris de Sant Martí a través d’unes passejades en què diverses persones coneixedores del territori explicaran episodis de tota mena.

Es tracta d’una programació de 7 propostes que tindran lloc de juny a novembre. La participació és de franc i cal inscripció prèvia, que es pot formalitzar a qualsevol de les biblioteques del districte o a través dels enllaços habilitats.

A les passejades hi col·laboren veus expertes de persones membres d’entitats com ara l’Arxiu Històric del Poblenou, la Societat d’Estvdis de la Verneda de Sant Martí i el Taller d’Història del Clot–Camp de l’Arpa, a més de Cementiris de Barcelona.

Amb José-Ángel Borlán, de la Societat d’Estudis de la Verneda de Sant Martí.

Inici: Biblioteca Gabriel García Márquez (pl. Carmen Balcells, 1). Durada: 3 hores

Inscripcions obertes el 28 d'agost a https://tuit.cat/tyC8M

28/09/2024