Reducció de materials de rebuig i reciclatge

Saps que pots beneficiar-te  reduint, reutilitzant i reciclant? Si disminueixes el consum de bens i d’energia, redueixes els residus i gastes menys electricitat. Si recicles i recuperes allò que sigui aprofitable i li dones un segona vida útil, pots reduir les deixalles i aprofitar millor els recursos. Si reutilitzes els productes podràs crear nous usos i activar la teva creativitat.

I perquè fer tot això? Doncs per un consum més responsable i per gaudir d’un planeta més net i sostenible.

Si vols més idees i consells per reduir, reutilitzar i reciclar en el teu dia a dia, aquí trobaràs més informació.

A les biblioteques trobaràs:

eBiblio:

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

Vés al prestatge:

A les biblioteques trobaràs:

Juguetes reciclados / Valentina Cavalli ; ilustraciones: Pucci Zagari
De cartró / Àngels Navarro
Viu en verd! / Liz Gogerly
Aturem la invasió / Raül Hurtado i Jose Ibáñez
Un Mar de plàstics / Kirsti Blom i Geir Wing Gabrielsen
El Plástico / Katie Daynes