La felicitat a la feina

La recerca de la felicitat a la feina s’ha convertit en un tema central en moltes converses sobre benestar i desenvolupament personal. No es tracta només d’anar content a l’oficina, sinó de percebre que allò que fem té sentit i està alineat amb els nostres valors. La feina deixa de ser una mera obligació quan ens permet créixer, aprendre i sentir-nos part d’un entorn respectuós, on les persones i les seves aportacions compten de veritat.

Avui sabem que el benestar professional no és fruit de l’atzar ni depèn únicament del tipus de feina que es fa, sinó també de la cultura organitzativa que l’envolta. Espais on hi ha confiança, comunicació i respecte generen atmosferes laborals més humanes i sostenibles. I en aquest context molts autors i pensadors han volgut aprofundir en com aconseguir una relació més sana i plena amb la feina.

La proposta en línia: Felicitat a la feina [L’ofici de viure T2xC9 - 3cat - 2020]

 

A continuació trobaràs una selecció de llibres que ofereixen reflexions, eines i mirades diverses per entendre millor què vol dir ser feliç a la feina i com podem construir col·lectivament entorns laborals on la felicitat sigui realment possible.

  A les biblioteques trobaràs:

Feines absurdes : una teoria (Graeber, David, 1961-2020) Feines absurdes : una teoria / Graeber, David, 1961-2020

  Selecció de webs:

  Ves al prestatge:

Data de creació 28-01-2026 Última actualització 30-01-2026