Festival de Jazz a Terrassa

Ja hi tornem a ser, i ja en van 37 edicions!!!

De nou, el mes de març, arriba el Festival de Jazz a Terrassa.

Si us agrada el jazz, aquesta és una cita que no podeu oblidar ni passar de llarg.

Aquest any 2018 el cartell és obra del dissenyador gràfic terrassenc Santi Jordà que, en un joc de colors, confirma la seva empremta eclèctica i d'adscripció jazzística.

Si veniu a Terrassa, podreu gaudir, tan de dia com de nit,  de bona música, exposicions, cinema, sessions pedagògiques i familiars, swing ballable, concursos i rutes gastronòmiques a diferents espais. El ritme de la música jazz envairà els carrers i locals de la ciutat, del 7 al 24 de març. Artistes de casa i del panorama internacional hi aterraran per regalar a tots els públics uns moments de gran música i espectacle.

El concert inaugural, el dia 7 de marc, anirà a càrrec de Gabriel Amargant Trio, que presentarà el seu nou disc, Aire, a les 20h., a la Nova Jazz Cava. Enguany, i com ja és tradició, el Festival mantindrà aquest espai com a centre neuràlgic amb concerts de club.

Així mateix, el Centre Cultural també oferirà un dels concerts estel·lars: el divendres 23 de març, el pianista Uri Caine tocarà una adaptació de l'obra Rhapsody In Blue de Gershwin.

Aquí el podeu veure i escoltar en una actuació en directe:

Aquest mes de febrer s'han confirmat moltes cites que formaran el mosaic de la trentena d'actuacions en programa. Alguns dels participants seran Steve Kuhn, David Wong, Nnenna Freelon, Charles Altura, Fabian Almazan, David "DJ"Ginvard o Billy Drummond, entre d'altres noms il·lustres de l'òrbita jazzística nord-americana.

Però com és tradició, el Festival serà també una fantàstica ocasió per escoltar la música i les veus més conegudes de l'escenari jazzístic català: Albert Bover, Marco Mezquida e Irene Reig.

Aquí podeu veure els amics Bover i Mezquida a dúo:

Per anar fent boca, aquí teniu un tastet d’alguns dels músics que hi actuaran:

06/03/2018 13:52h