Taller de lectura_març 25
Activitats
Especial Biblioteques sense Fronteres
Especial Dia Internacional de les Dones
El fil roig dins d’un foliscopi, a càrrec d'Oriol Canosa i Marta R. Gustems, autors del llibre La tela (Godall Edicions, 2023).
La narració de La tela comença fa cent cinquanta anys a Birmingham i arriba fins als nostres dies teixint, amb fil roig, un entramat d’històries al voltant de l’explotació de les nenes i les dones en la indústria tèxtil, però també recollint fets i relats de moviments feministes i organitzacions de dones en defensa dels drets humans.
L’activitat fa visible la situació actual a partir d’un nou capítol de La tela, ambientat a les maquiladores del Mèxic actual, que treballen en unes condicions molt similars a les que apareixen al llibre.
Les persones participants aprendran a crear el seu propi foliscopi recreant la feina en cadena d’una maquiladora i reflexionant sobre allò que podem fer nosaltres per mirar de canviar les coses.
Places limitades. Inscripcions a partir del 24 de febrer.
Organitzat amb la Regidoria de Polítiques Feministes i LGTBI, i la Generalitat de Catalunya.
Com arribar
Plaça de l'U d'Octubre de 2017, 2
08750 Molins de Rei
Tel: 936 801 681b.molins.m@diba.cat