Activitats

Lletra petita - Llibres a escena: Narració 'El tió congelat', a càrrec de Keke Shuga

Un llenyataire troba al bosc un tronc congelat: és l'últim vestigi d'un antic camp d'ametllers que va quedar arrasat. El porta a casa i el posa a la vora del foc, tapat amb una manta. Durant la nit, el tió explica al foc la seva trista història, i el foc, compassiu, decideix ajudar-lo fent que surti un follet del tronc, que donarà poders màgics al tió, a més d'una certa aparença humana.

L'endemà la família es trobarà amb un tió que els explicarà el ritual de tustar-lo amb un bastó perquè surtin aliments (sobretot ametlles i torrons) i altres regals. El tió serà l'alegria de les festes de Nadal.

Finalment, el tió farà el seu últim regal en forma de cendres fertilitzants que possibilitaran el naixement de nous arbres amb fruit i que els anys següents pugui repetir-se la màgia del tió de Nadal. 

A càrrec de Keke Shuga.

A partir de 4 anys.

Sala infantil. Aforament limitat. Cal inscripció prèvia!

Data
09/12/2025
Hora
17:30 h
Duració
45 min
Tipus de públic
Infants
Lloc
Barcelona - Nou Barris. Biblioteca Canyelles - Maria Àngels Rivas
Com arribar

Ronda de la Guineueta Vella, 34

08042 Barcelona

Tel: 932 749 474
b.barcelona.c@diba.cat