Club detalle
Clubs de lectura
El club de lectura de teatre es reuneix regularment per llegir, analitzar i debatre diferents obres de teatre vinculades amb la programació del Teatre Nacional de Catalunya.
Les propostes poden incloure una àmplia varietat de gèneres teatrals, des de clàssics fins a contemporanis, i pot abordar obres dramàtiques, comèdies, tragèdies i musicals. Els participants tenen l’oportunitat de complementar la lectura amb l’assistència a la representació al TNC.
El club de lectura de teatre és una excel·lent manera, per als amants del teatre, de compartir la seva passió, descobrir noves obres i aprofundir en l'anàlisi de les estructures dramàtiques i els personatges del món del teatre.
Ens trobem el segon divendres de mes, segons la programació del TNC, a les 19 h, de setembre a juliol.
Dinamitzat per Lourdes Martín.
Promgramació curs 2027:
- 09 d'octubre: L'òpera de tres rals de Bertolt Brecht i Kurt Weill (Teatre Lliure)
- 13 de novembre: L'herència de Matthew López (Teatre Lliure)
- 08 de gener: La ràbia de Josep Julien (TNC)
- 12 de febrer: Roig i violeta de Daniela Feixas i Magda Puyo (TNC)
- 12 de març: Grans bardisses d'Àngel Llàcer (Teatre Lliure)
- 09 d'abril: Enric IV de William Shakespeare (Teatre Lliure)
- 14 de maig: La mare coratge i els seus fills de Bertolt Brecht (TNC)
Aquest club de lectura participa del projecte Llegir el teatre, que es duu a terme gràcies a la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i el Teatre Nacional de Catalunya.
- Adults
Data d'actualització: 03/07/2026






