Clubs de lectura

Club de lectura L ' Anticlub

CLUB DE LECTURA JUVENIL

“L'ANTICLUB”

Els dimarts a les 18:45 h a partir del 15 setembre 2026.

Amb Caterina Riera, professora i mediadora de literatura infantil i juvenil

+11 anys

A la Biblioteca de Mira-sol Marta Pessarrodona, amb inscripció prèvia

 

Durant les trobades, la Caterina presentarà i llegirà en veu alta l’inici d’un llibre. Després, les noies i nois s’emportaran a casa un exemplar per poder continuar la lectura de forma autònoma. Un cop acabada la lectura es dedicarà una estona a comentar-la en una conversa literària i després es presentarà el següent llibre del què també es llegirà un fragment per tal d’engrescar els participants. 

La periodicitat serà variable per adaptar-se als llibres triats i la dinàmica dual d’aquest club. El club començarà el dimarts 15 de setembre i durarà fins meitat de març. Les trobades del club seran els dimarts de 18.45 a 19.45. És molt important ser puntuals.

Per formar part del club i agafar en préstec les lectures, cal tenir el carnet de la biblioteca. Els infants que no en tinguin poden passar per la biblioteca a fer-lo amb el pare, mare o tutors legals, caldrà portar el DNI de l’adult. 

Per inscriure's:

Mail: b.st.cugatv.mp@diba.cat

Tel: 935657097

Formulari: Inscripció

Data d'actualització: 27/07/2026