La Biblioteca municipal tanca per vacances

La Biblioteca de Ripollet estarà tancada des del 23 de juliol al 21 d'agost, ambdós inclosos.

Us informem que tots els préstecs tenen data de devolució a partir del 22 d'agost. Durant el tancament la bústia exterior de devolucions romandrà tancada, així que us demanem que no hi deixeu documents, així com tampoc donatius.

Si voleu, podeu renovar els préstecs a través de l'espai personal del Catàleg Aladí de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) o a través de l'app Biblioteques XBM, i allargar els vostres documents fins que torneu de vacances.

En cas que necessiteu més lectures mentre la Biblioteca està tancada, recordeu que amb el carnet de biblioteca podeu entrar a Ebiblio, la plataforma de continguts digitals de les Biblioteques públiques catalanes i accedir a un munt de continguts (llibres, revistes, pel·lícules, etc.) per gaudir a l'estiu.

14/07/2022