Espectacle any Felícia Fuster

​​​​​​La poesia de la Felícia Fuster és “combat” i “cos”, paraula que llisca omplint el buit. Amb aquest recital-espectacle, en el marc de l'Any Felíica Fuster, escoltarem versos amb el gest i la paraula.

Un espectacle multidisciplinari que agermana literatura, música i dansa amb el que es vol transmetre el caràcter visual de la seva poesia i el seu llegat innovador i universal.

Serà el 22 de setembre a les 18h a la zona exterior al costat del Pavelló Miquel Poblet. Cal inscripció prèvia.

Felícia Fuster (Barcelona 1921- París 2012) va ser poeta, traductora i artista plàstica, amb una obra que combina els diferents llenguatges i que estableix estrets vasos comunicants entre pintura i literatura, dos camins per avançar en l’art i l’experimentació. Es va donar a conèixer als anys 40 en exposicions col·lectives a Barcelona i a Madrid, però l’ambient enrarit de la postguerra i la seva inquietud vital la van portar a París, com van fer altres artistes i escriptors de la seva generació.

L’any Felícia Fuster és l’ocasió per conèixer una obra original i moderna, experimental i dinàmica, d’adscripció abstracta. Una obra que pren per base la investigació dels distints llenguatges i estableix noves relacions, també entre les cultures d’Orient, que va conèixer a fons, i Occident.

Podeu passar també per les biblioteques a agafar en préstec llibres de l'autora.

13/09/2021