Fanzine

Fanzine

Taller que es realitza cada dijous durant el curs escolar on treballem el guió, el dibuix i la lectura del còmic. Sessions d'una hora i mitja que duen a terme professionals de cada àmbit com són Alejo Valdearena (guionista) i Feliciano García (dibuixant).

Durant tot el curs es va treballant el projecte personal de cada participant i després, conjuntament, es prepara l'edició d'un Fanzine. L'elaboració del Fanzine serveix per veure plasmat el treball de tot un curs, d'entendre l'obra de cada autor, treballar amb terminis d'entrega.

També es treballa la lectura. No hi ha millor manera d'aprendre que amb referències. Mostrar molta varietat de còmics, llegir-los de manera compartida i analitzar-los amb una mirada crítica.

More information:

11/03/2025