Activitats

Taller "Les espècies exòtiques invasores en els ecosistemes naturals i la conservació de la biodiversitat" A càrrec de Biosfera (Educació ambiental, conservació i recerca).

En una primera part teòrica aprendrem el funcionament dels ecosistemes naturals, quines són les espècies exòtiques invasores que tenim més properes, i quin és el seu impacte sobre la xarxa tròfica, la biodiversitat, l’economia i la salut humana. També coneixerem què podem fer per tal de mitigar la introducció i proliferació de les EEI en el nostre territori.

La segona part pràctica, fomenta l’aprenentatge a través de l’observació, l’experimentació i el debat.

Aquest taller forma part del projecte Exogarraf, de sensibilització ambiental i erradicació de plantes exòtiques invasores per a la conservació dels espais naturals de la costa del Garraf.

Places limitades. Inscripció prèvia fins a esgotar les places disponibles a la biblioteca Santiago Rusiñol (presencialment, per correu electrònic a b.sitges.sr@diba.cat, telèfon 938941149, o WhatsApp 610472403).

En col·laboració amb Biosfera, per a commemorar el Dia dels Parcs.

24/05/2024
Duració