Activitats

Roig i violeta

A càrreg de l'Associació Cultural Roig

Organitza: Fundació Neus Català

L’exposició Roig i Violeta és un homenatge a totes a aquelles dones de classe treballadora que van lluitar contra el feixisme al nostre país, i que per això van ser perseguides, empresonades, torturades i en molts casos assassinades.

Aquesta lluita ha estat emmudida, oblidada i ignorada durant molts anys i per molts sectors, aquesta exposició vol retre homenatge a totes elles, traient-les de l’oblit destacant les vides de 12 dones lluitadores: Isabel Vicente García, Lina Odena i García, Lola González Nicolás, Manola Rodríguez Lázaro, Margarida Abril i González, Neus Català i Pallejà, Bernardina Peláez Cadús, Soledad Real López, Trinidad Gallego Prieto, Baldomera del Olmo Cuadrado, Tomasa Cuevas, Victòria Pujolar Amat.

28/05/2024 - 23/06/2024
Horari de biblioteca
Duració
Del 28/05 al 23/06 de juny