Activitats

Presentació del Laboratori ciutadà d'experimentació creativa

La Biblioteca Josep Soler Vidal us convida a partipar en un Laboratori ciutadà d'experimentació i creativitat per commemorar el vintè aniversari de l'equipament.

La proposta consisteix a dissenyar un espai expositiu, viu i en constant evolució, que esdevingui el reflex de com els usuaris i usuàries imagineu la vostra biblioteca. Per a fer-ho, comptarem amb la participació de la Unió de Cooperadors, experts en processos cooperatius i innovació.

En una segona trobada es farà una visita al Lab de la Unió de Cooperadors per conèixer l'espai, els projectes que s'hi estan duent a terme i la maquinària disponible, com ara les impressores i escàners 3D, la màquina làser, el Lego Spike i l'Arduino. A partir de gener de l'any vinent començarà el procés de disseny i prototipatge de l'aparador.

Places limitades.

Inscripcions: Biblioteca Josep Soler Vidal (93 263 92 30)

15/11/2023
Duració