Recomanació

Pobles amb encant i excursions pels voltants

Ramis, Sergi

Bilbao : Sua, 2016

En aquesta guia en Sergi Ramis i Vendrell, reconegut escriptor i periodista de viatges, ens proposa una selecció de 50 pobles de tot Catalunya, que a més de tenir història per explicar, disposen de racons molt curiosos per explorar.

Cada població està formada per un text principal on es relaten els atractius més destacats i per dues fitxes complementàries:  en una se’ns proposa una excursió per fer a peu i que comença dins el mateix nucli de la població i en l’altra se’ns informa sobre els serveis , adreces útils, la manera d’arribar-hi, contactes d’informació turística, allotjaments, què visitar i festes i esdeveniments.

Una petita guia per fer exclusions d’un dia, per descobrir o redescobrir poblacions catalanes molt suggerents pràcticament al costat de casa.
 L’exposició és molt agradable i entenedora i les fotografies, fetes pel mateix autor, són encertades i aclaridores.
Realment ens anima a fer petites sortides amb encant .

Més informació:

Recomanat per Josep Beltran. Bib. Guillem de Berguedà. Puig-reig.

23/04/2018