Cartellera i actualitat (Global)

Per què no una obra de teatre aquest cap de setmana? Jo vull veure un musical! Et presentem diversos recursos on trobar plans per anar al teatre, al cinema, a l'òpera o fins i tot a un espectacle d'il·lusionisme.

Vés al prestatge d'Arts escèniques  ►

Teatre, circ, dansa, activitats per a infants i concerts. Cercador del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Cerca d'arts escèniques i de carrer, a tot el territori català.

Web de la Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya que recull notícies i actuacions d'alguns dels grups de teatre que en formen part repartits per tota la geografia catalana.

Portal de la secció de cultura de l'Ajuntament de Barcelona. Cartellera de la ciutat amb notícies d'interès i d'actualitat. En la categoria teatre i dansa de l'agenda d'activitats s'han inclòs els espectacles de petit format que es fan en biblioteques i centres cívics de la ciutat.

Calendari d'actuacions de dansa. Permet cercar per companyia, per província i per teatre. Forma part del portal professional de la Red Española de Teatros y Auditorios, Circuitos y Festivales de titularidad pública.

Escenari és el portal web que publica l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona (ODA) i informa de l'activitat professional dels espais escènics municipals mitjançant el manteniment d'una cartellera actualitzada.

Consulta per províncies els espectacles de teatre i dansa que s'hi fan, amb un cercador per buscar pels teatres de les diferents localitats espanyoles. Inclou reportatges especials. Versió web de la revista del mateix títol.

Agenda dels espectacles que es poden veure al West End de Londres, amb accés a la compra d'entrades, crítiques i notícies d'actualitat.

Agenda dels espectacles que es poden veure a Broadway, amb accés a la compra d'entrades, crítiques i notícies d'actualitat.

Agenda amb la programació d'òpera elaborada per l'Asociación de Teatros, Festivales y Temporadas Estables de Opera en España. Conté entrevistes i notícies relacionades amb el sector.

Informació sobre activitats culturals i d'esbarjo accessibles per a persones amb discapacitats auditives i visuals i persones grans, amb agenda dels espectacles i horaris adients per a aquests col·lectius.

Tota la cartellera de teatre de Barcelona, recomanacions d'espectacles.

Agenda cultural amb informació sobre la programació dels espectacles de dansa i teatre i notícies i crítiques de les principals estrenes a Barcelona.

Més cerques al catàleg Aladí:

Entrevistes, reportatges, crítiques i cartellera de Madrid.

Secció de Núvol, el digital de cultura que recull notícies i crítica de les obres teatrals en cartell a Catalunya.

Entre els seus continguts hi ha articles d'opinió, notícies sobre estrenes i propostes escèniques a nivell nacional i referències a festivals i mostres de teatre i dansa d'Espanya i arreu. També s'edita en paper amb periodicitat bimensual.

Notícies sobre estrenes, reportatges sobre premis i festivals, entrevistes, debats i articles d'opinió sobre el teatre a Catalunya. El web de la revista té continguts exclusius que no surten a l'edició en paper. Publicació de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya.

Base de dades del Museu de les Arts Escèniques que recull les notícies publicades a la premsa sobre les arts escèniques a Catalunya des de l'any 2004. Actualització diaria i accés al text complet dels articles en pdf.

Notícies, entrevistes, crítiques... sobre els espectacles d'òpera d'abast internacional.

Notícies, articles de fons, entrevistes, debats professionals... Revista elaborada pel  Centro de Documentación Teatral que té com a finalitat la difusió del teatre espanyol.

Notícies d'actualitat sobre òpera i dansa dins l'àmbit de la música catalana.

Crítiques, cartellera, entrevistes, llibreria teatral. Revista digital en català, especialitzada en arts escèniques: teatre, dansa, circ, lírica...Creada per l'Associació per a la Difusió de les Arts Escèniques (ADAE) amb l'objectiu de facilitar la divulgació teatral contemporània.

Tota la cartellera de teatre de Barcelona, recomanacions d'espectacles, notícies, entrevistes, fotogaleries, vídeos, reportatges, breus, concursos, promocions...

Portal amb enllaços a publicacions en línia de teatre de països anglosaxons.

Revista sobre circ amb notícies d'actualitat amb reportatges i informació d'actuacions i festivals.

Més cerques al catàleg Aladí:

Data de creació 27-03-2019 Última actualització 27-03-2019