Espais naturals

Som un perill per al nostre planeta?

imatge: CCCBCada vegada es fan més evidents les conseqüències nocives de l’actuació humana al planeta Terra: desforestació, desgel, contaminació, efecte hivernacle... Malgrat la dificultat i resistència a canviar els nostres hàbits,  la conscienciació, l’educació mediambiental  i, sobretot, la posada en marxa d’accions directes a petita i gran escala han de ser clau per revertir aquesta situació que fa perillar el nostre futur i el de totes les espècies.

En aquest sentit, hi ha un parell de cites imperdibles:

D’una banda, del 10 al 19 de novembre se celebrarà la Setmana de la Ciència dedicada, en aquesta edició, al turisme sostenible, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de Turisme Sostenible per al Desenvolupament. Durant aquests dies, se succeiran diferents activitats relacionades amb el creixement econòmic inclusiu i sostenible; amb la inclusió social, l’ocupació i la reducció de la pobresa; amb l’ús eficient dels recursos, la protecció ambiental i el canvi climàtic; amb els valors culturals, la diversitat i el patrimoni; i amb la comprensió mútua, la pau i la seguretat.

D’altra banda, el CCCB acull l’exposició Després de la fi del món, una mostra punyent de diferents artistes i creadors que intenten explicar com s’imaginen el món que ens espera i, alhora, construir alternatives que capgirin aquesta tendència. L’exposició pretén aportar estratègies i solucions, per aquest motiu, inclou accions participatives i laboratoris, a part de les instal·lacions immersives.

Hi ha descompte amb el carnet de biblioteques!

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: