Expositor de novetats

• Viajar con niños

Viajar con niños :

Barcelona : GeoPlaneta, 2017

Ja sigui visitant la casa de Santa Claus a Lapònia, observant pingüins a la Patagònia, pujant a un volcà a Sicilia o visitant temples a Laos. Aquest llibre fa que viatjar en família sigui més senzill. Centenars d’idees divertides per a nens de totes les edats, així com consells sobre els temes més diversos dels viatges amb petits aventurers en més de 80 destinacions d’arreu del món. El llibre a més a és una eina molt útil per a planificar els viatges facilitant indicacions sobre seguretat i salut.

18/07/2017
  • El viajante

El Viajante

Barcelona : Cameo, cop. 2017

Davant el perill d'ensorrament de l'edifici en el qual viuen de lloguer, Emad i Rana es veuen obligats a mudar-se a un altre lloc. Un incident relacionat amb la inquilina anterior canviarà dramàticament la vida de la jove parella.

26/10/2017

Manchester frente al mar

Madrid : Universal, DL 2017

Manchester frente al mar mostra la història de Lee Chandler que es veu obligat a tornar al seu poble natal després de la mort sobtada del seu germà, havent de fer-se càrrec del seu nebot de 16 anys. De sobte, Lee es veurà obligat a enfrontar-se a un passat tràgic que li va portar a separar-se de la seva esposa i la comunitat on va néixer i va créixer.

26/10/2017

Moira

Green, Julien,

Madrid : Automática, 2015

Moira narra la història de Joseph, un noi que ingressa a la universitat després d'una rigorosa educació puritana. Aviat aquest nou entorn i les seves amistats entraran en conflicte amb els estrictes preceptes religiosos que regeixen la seva existència. La seva obsessió amb la «puresa» el porta a rebutjar l'estudi dels clàssics o de l'art, i el  sumeix progressivament en una solitud autoimposada, carregada de culpa i de rancúnia.

Niños sobreestimulados

Banderas, Alicia

Barcelona : Cúpula, 2017

Actualment tenim un gran afany per sobreestimular als nostres fills perquè siguin millors o més intel·ligents. L'ímpetu que molts pares tenen perquè els seus fills adquireixin majors destreses, habilitats i capacitats, lluny de perseguir aquest objectiu, pot minvar la seva salut. I les noves tecnologies han agreujat el problema.   En aquest llibre l’Alícia Banderas ens explica  els riscos que comporten l'excessiva estimulació i la hipereducació a la qual sotmetem als nostres nens i adolescents, i el seu impacte en el cervell del menor. Ens explica com educar els menors sense danyar-los i protegir-los dels perills que amaguen les noves tecnologies.

Empantallados

Moll, Santiago

Barcelona : Larousse, 2017

Una lectura sense falsos dramatismes ni tints apocalíptics de la nova realitat que ens envolta, plena de pantalles. Aquest llibre una visió sense prejudicis sobre la manera en què afecta la tecnologia i les infinites possibilitats que aquesta ofereix en el desenvolupament, aprenentatge, conducta i relacions dels infants i joves, i què poden fer i fins a quin punt han d'intervenir els pares, d'una banda, i la comunitat docent, per l'altre, per canalitzar positivament l'enorme flux d'informació i aquesta hiperconnectivitat en què aquells viuen. Pàgines molt dinàmiques, un format manejable i variades il·lustracions complementen aquest manual que aborda qüestions com: Uns més «nadius digitals» que altres ?, Com combatre els lladres de temps?, La tecnologia com a aliada de la vocació, la creativitat i el talent?  Infoxicats? No em diguis famós, digue’m Influencer ??

Ortografia catalana

Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2017

Forma part de les tres obres normatives fonamentals de la llengua catalana, al costat del Diccionari i de la Gramàtica, amb gran èxit de vendes l’un i l’altra. Obra indispensable que recull, sintetitza i explica tota la normativa ortogràfica vigent. Una edició necessària i esperada per tothom, per a facilitar l’aplicació de la normativa ortogràfica en tots els àmbits i les situacions comunicatives del català escrit.
    L’obra aplega en un sol volum l’ortografia fundacional, les rectificacions que hi va fer el mateix Pompeu Fabra, les introduïdes després de la seva mort i els acords ortogràfics presos per la Secció Filològica des del 1984.

La Llum de la nit

Moore, Graham

Barcelona : Rosa dels Vents, 2017

La nit de l'11 de maig de 1888, en Paul Gravath caminava pels carrers de Manhattan encara il·luminats per fanals de gas. El jove advocat anava de pressa i amb cara de pomes agres. Thomas Edison, el geni, el mag, l'inventor de la bombeta elèctrica, l'esperava en el seu imponent despatx, disposat a barallar-se dur per tal de defensar la seva patent.

Carter

Lewis, Ted

Barcelona : Sajalín, 2017

Jack Carter, principal sicari dels mafiosos londinencs Les i Gerald Fletcher, torna a la seva ciutat natal al nord d'Anglaterra després de vuit anys d'absència. L'última vegada que va ser-hi, va ser per enterrar al seu pare, i ara torna per al funeral del seu germà Frank. Segons la policia, la mort de Frank va ser accidental: el seu cotxe  va despenyar-se per un precipici amb ell borratxo al volant. Però Jack, que coneixia bé al seu germà malgrat la dolenta relació que mantenien, sospita de la versió oficial i comença a interrogar a tots aquells que coneixien a Frank. Les preguntes de Jack incomodaran als peixos grossos de la zona i als seus aliats a Londres, els germans Fletcher.

• El Color del Silencio

El Color del silencio

Barceló, Elia

Barcelona : Roca, 2017

Una novel·la que ho té tot. Una dona forta, una història meravellosament elaborada, una ambientació sorprenent, un misteri vinculat a un dels episodis més foscos de la història d’Espanya, un secret de família.16 de juliol de 1936, Illes Canàries. Un assassinat desencadena el cop d’estat de Franco i l’inici de la Guerra Civil espanyola.

Mostrando el intervalo 1-10 de 100 resultados
Página de 10