Arran del Camí Ral. De Barcelona a Arenys de Mar (1890-1920)

El passat 9 de febrer es va fer la presentació del llibre Arran del CAMÍ RAL: De Barcelona a Arenys de Mar (1880-1920), de Joan Sala Grau a l’Espai Betúlia.

Aquest llibre il·lustra un recorregut pel camí ral de la costa, des de Barcelona fins a Arenys de Mar, amb més de 300 fotografies del període 1880-1920, moltes de les quals són inèdites i de gran valor documental.
Acompanyades dels textos de Joan Sala Grau, les imatges sorprenents d’aquesta obra il·lustren la vida quotidiana i, de retruc, l’activitat social, cultural, política i econòmica de vint-i-un municipis de les comarques dels Barcelonès i el Maresme, vinculats per la seva proximitat a l’antic camí ral de la costa, en el canvi del segle XIX al XX.

Durant tot el mes de febrer podreu visitar l’exposició del mateix títol, ARRAN DEL CAMÍ RAL, a la biblioteca de Can Casacuberta, i gaudir d’un bon nombre d’aquestes meravelloses fotografies que us faran viatjar en el temps i aprofundir en el passat d’aquests pobles i ciutats.

16/02/2017 08:15h