Salut

2a Setmana de la Salut a la Biblioteca Ponent de Sabadell

iStock - AlexRathsEl 7 d'abril es  commemora el Dia Mundial de la Salut i, per celebrar aquesta efemèride, la Biblioteca Ponent de Sabadell ha organitzat la 2a edició de la Setmana de la Salut. De l'1 al 6 d'abril hi ha previst un cicle d'activitats relacionades amb les al·lèrgies i les persones que les pateixen.

Consulta el programa d'activitats (pdf)

L'al·lèrgia és un reacció immunològica de l'organisme quan entra en contacte amb determinades substàncies normalment inofensives, que pot no afectar altres persones. Hi ha diferents al·lèrgies (alimentàries, respiratòries, de la pell...) i diversos factors que les provoquen.

Aprèn a distinguir l'al·lèrgia de les intoleràncies alimentàries o d'un refredat. També com prevenir-la i tractar els símptomes més molestos. T'hi esperem!

Més informació i inscripcions: Biblioteca Ponent de Sabadell | correu electrònic: b.sabadell.p@diba.cat

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: