L'autor vicentí del mes

Amb la finalitat de visibilitzar el patrimoni humà vicentí i el fons de la col·lecció local de la Biblioteca cada mes exposarem, de manera destacada, un autor o autora de Sant Vicenç dels Horts. Serà a la planta baixa de la Biblioteca Municipal Les Voltes. La resta de llibres d’aquests o d’altres autors/es els trobareu també a la planta baixa de la Biblioteca, la secció més genuïna de totes les biblioteques públiques.

Aquest mes de juliol l’autor destacat és el grup musical Love of Lesbian. Dins del nostre fons de Col·lecció local la música i els músics també hi tenen cabuda.
Love of Lesbian comencen a tocar la tardor de 1997. El grup està format per Santi Balmes (veu, guitarra i teclats), Jordi Roig (guitarra), i Oriol Bonet (bateria i programació). Fins fa pocs anys també hi formava part Joan Ramon Planell (baix i sintetitzador). Més tard s’incorpora a la banda Julián Saldarriaga (guitarra, seqüenciadors i cors). Tots ells són vicentins. Actualment aquesta formació la completa en els directes Dani Ferrer (teclats).

05/07/2022