Exposició "La volta al món en 80 dies"

Exposició

Aquest estiu, les biblioteques de Manresa tindran una exposició sobre La volta al món en 80 dies, quan fa 150 anys de la publicació d’aquesta popular novel·la d’aventures de l’escriptor Jules Verne.

En l’època en què es va escriure, no hi havia pantalles de cap tipus i anar d’un lloc a un altre era complicat i només a l’abast de poques persones.

Més que mai, llegir era una manera de viatjar. I Jules Verne ho tenia tan clar que, en diversos llibres com el de La volta al món en 80 dies, oferia històries que et transportaven arreu.

Al voltant de l’exposició, hi trobareu un munt de llibres que conviden a llegir i a viatjar.

També es farà un laboratori de lecura per a famílies amb infants de 5 a 10 anys, on la biblioteca es transformarà en una agència de viatges que convidarà als infants a gaudir d’un recorregut extraordinari i a participar en un original exercici de creació.

28/06/2024