Gran èxit de participació en el sorteig “Coneixes les biblioteques municipals?"

Gran èxit de participació en el sorteig “Coneixes les biblioteques municipals?

Més de 8.500 persones han participat al sorteig “Coneixes les biblioteques municipals?” que es va realitzar del 26 d’agost al 5 de setembre a través dels comptes d’Instagram, Twitter i Facebook de la Xarxa de Biblioteques Municipals. Els cinc guanyadors han obtingut un val de 60 euros cadascun per comprar llibres a La Setmana del Llibre en Català que se celebra des del passat dia 9 i fins al 18 de setembre.

El sorteig “Coneixes les biblioteques municipals?” que consistia en respondre 5 preguntes relatives a la Xarxa de Biblioteques Municipals a través de la plataforma Easypromos està organitzat per la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona juntament amb el Gabinet de Premsa i Comunicació de la Diputació de la Barcelona. En el sorteig han pogut participar majors de 18 anys residents a Espanya amb perfil a les xarxes socials Instagram, Facebook i/o Twitter que segueixin tots o algun dels comptes de Biblioteques XBM. L’objectiu del sorteig és donar a conèixer la Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals, incrementar la interacció amb els seguidors dels seus perfils i aconseguir-ne de nous.

Els guanyadors són Carmen Bermudo Albala, Marta Soler Artiga, Montse Agudo López, Mireia Carrasco Amat i Ernest Mellinas Robert.

13/09/2022