Aprenem a jugar

Els jocs de taula cada vegada són més freqüents a les nostres llars, però sovint no ens atrevim a provar nous jocs perquè les instruccions són feixugues o poc clares.

La Biblioteca Can Coromines en col·laboració amb Sant Pol Jocs, us ho volem posar fàcil. Hem creat un espai on us volem ensenyar a jugar a jocs de taula. D'aquesta manera, només us caldrà consultar les instruccions si teniu dubtes concrets sobre fets puntuals del joc, però amb nosaltres aprendreu les dinàmiques i us convertireu en experts dels jocs de taula.

Aprenem a jugar es reunirà a la Biblioteca Can Coromines un cop al mes i, tot i que hem previst un calendari de jocs, estem oberts a les vostres propostes.

Les nostres propostes de joc trimestral:

• Dijous 11 de gener, 18h Sagrada
  • Dijous 8 de febrer, 18h: Ubongo!
  • Dijous 14 de març, 18h: Ciudadelas

Si voleu més informació sobre aquesta iniciativa, us podeu posar en contacte amb la biblioteca.

02/01/2024