Comerç Just

Aprofitem aquest mes del comerç just per insistir en que existeix un altre futur possible. Existeix un altre present possible. El comerç just fa més de 80 anys que demostra que existeix un altre forma de producció, comercialització i consum més equitativa, justa i transparent.

Com a consumidores, tenim poder per transformar el món a través del nostre consum quotidià, i també la responsabilitat d’exigir que les grans empreses i els governs assumeixin compromisos socials i ambientals.

Des de la biblioteca donem suport a aquesta iniciativa i ho fem amb diferents activitats:

• Aparador bibliogràfic  al vestíbul de la biblioteca, i una guia de lectura que podeu consultar online
  • Exposició itinerant "Saps de què està fet el teu mòbil?". Podeu visitar-la al vestíbul de la biblioteca fins el 18 de maig.
  • Taller de sensibilització "Piruletes de xocolata de comerç just". Dilluns 6 e maig a les 17.30h. Per a infants de 5 a 12 anys.

30/04/2024