Salut Mental a les biblioteques del Bages i el Moianès

El proper 10 d’octubre es el Dia Mundial de la Salut Mental, una iniciativa de la Federació Mundial de la Salut Mental (WFMH) amb el suport de l’Organització Mundial de la Salut, que se celebra a més de 100 països.

Les biblioteques del Bages i el Moianès han preparat un munt d'activitats a l'entorn de la salut mental, "conscients de la importància de la salut mental per garantir una adequada qualitat de vida i un estat de salut satisfactori". Les activitats es porten a terme aquest mes d’octubre.

El programa d'activitats inclou xerrades amb participació de professionals de la salut, presentacions de llibres amb autors i editorials locals, clubs de lectura, exposicions i aparadors culturals. Els més petits també podran gaudir de tallers i contes. Segur que en trobes alguna que t'interessa!

El Grup de Treball sobre la Salut Mental de les Biblioteques del Bages i Moianès també ​​​​​​​es mantenen molt actius a les xarxes socials i al llarg de l'any publiquen post molt interessants sobre alimentació saludable, els beneficis de l'activitat física, recomanacions de lectura, música o cinema, sempre amb el rerefons de la salut mental i que podeu seguir amb les etiquetes:

#bibliosbagesSalutMental
#bibliosmoianesSalutMental