Les biblioteques del Bages i el Moianès celebren el Dia Mundial de la Salut Mental

El dia 10 d’octubre se celebra el Dia Mundial de la Salut Mental amb l’objectiu de fer créixer el coneixement sobre els trastorns mentals i de conscienciar la població sobre aquestes malalties.

Des de fa uns anys les biblioteques del Bages i el Moianès s’adhereixen a la celebració d'aquest dia organitzant un conjunt d’activitats que pretenen donar a conèixer la problemàtica dels trastorns mentals, trencar amb les barreres i prejudicis que envolten la salut mental, lluitar contra l’estigma que limita els drets i les possibilitats de recuperació de les persones afectades i contribuir a garantir les mateixes oportunitats a tothom, facilitant alhora la integració en la societat de les persones que pateixen un problema de salut mental.

Et convidem a participar-hi!

Consulta el programa d'activitats (PDF)

Publicacions, recomanacions... i molt més a les xarxes socials seguint les etiquetes:

#bibliosbagesSalutMental
#bibliosmoianesSalutMental