Expositor de novetats

• Contabilidad y gestión de costes

Amat Salas, Oriol

Barcelona : Profit Editorial, enero de 2024

Quina informació és la necessària per prendre decisions, com ara la fixació de preus de venda i descomptes, la potenciació o eliminació de productes i processos, o la reducció de costos?.  En aquest llibre s'exposen des dels conceptes més introductoris de la matèria (com a costos directes, indirectes, fixos, variables, enfonsats, rellevants, etc.) fins a les diverses tècniques que permeten dissenyar un sistema de costos i que es necessiten per la seva òptima gestió

En aquesta edició s'han incorporat diversos temes relacionats amb les últimes tendències en la gestió i reducció de costos (reenginyeria de processos, robotització, enginyeria artificial, sostenibilitat…).

15/05/2024
  • La Ventaja de la automatización :

Ghosh, B. K.

Ciudad de México : McGraw Hill, [2024]

Una guia d'implementació pràctica per a respondre a preguntes concretes que un directiu pot plantejar-se: com identifico i prioritzo les oportunitats d'automatització? com avaluo els sistemes i problemes de dades que he heretat? com obtenir tot el valor a partir de les meves inversions en tecnologia i esforços d'automatització? com puc inspirar als meus empleats a acceptar el canvi i les noves oportunitats que presenta l'automatització?

15/05/2024
  • Explicació clara i visual dels conceptes essencials del món dels negocis i de les empreses a l'actualitat; des de de la gestió fins a la recerca i el desenvolupament, i des de les vendes i el màrqueting fins a la producció i la distribució. Pretén ser un llibre per als que desitgen potenciar la seva iniciativa emprenedora i que volen tenir èxit en el mercat global del segle XXI.

• El Factor edad

Madrid : LID, enero 2024

Les empreses poden barrejar persones de generacions diferents. Aquest llibre explora com a l'entorn laboral podem extreure el talent, experiència, creativitat de les diferents persones.  Explica com crear un entorn socialment saludable dins l’empresa, que encoratgi el talent sostenible i l’aprenentatge continu que no ha d’estar relacionat a l’edat.

Un llibre escrit per professionals de diferents de perfils diversos que busquen desenvolupar el talent de les empreses de manera inclusiva.

*Novetat a la Xarxa de Biblioteques Municipals

• Yoga en familia :

Lageat, Alice

Barcelona (España) : Zenith, enero de 2024

El ioga és una disciplina mil·lenària, un estil de vida, que ensenya a cuidar-nos de manera integral. És la unió de ment, cos i ànima que permet ser conscient del cos, enfortir el cos,  la ment  i l’esperit amb la pràctica de les asanes  i la respiració. Les postures de ioga són els exercicis físics que fan que el nostre cos es mantingui fort, flexible i en equilibri.

Aquest llibre t’ofereix quinze seqüencies de ioga per compartir amb família i aconseguir els beneficis que ens pot aportar: digestió, concentració, relaxació i alhora augmentar el vincle amb els nostres fills i filles.

• Ensenya'm la llengua :

Beltran, Antoni

Cassà de la Selva : Editorial Gavarres, novembre de 2023

El  lèxic del català referit a la salut i a les malalties està pioc i té unes quantes xacres derivades de l’estandardització de la llengua i de la influència del castellà.

Aquest llibre vol ser una eina per a recuperar un vocabulari popular i col·loquial que fins fa pocs anys era viu, explícit i completament natural; un llenguatge farcit de fogots, tropells i cobriments.

15/05/2024
  • Curso de inglés en cómic :

Stavroudis, Christianna

Alcobendas : Pons, [2024]

Qui diu que estudiar idiomes és avorrit? Amb aquest llibre aprendràs anglès de manera divertida, en còmic! Llenguatge real, explicacions de gramàtica, comunicació senzilla i gràficament atractiva.

Cada capítol té tres seccions de vocabulari, comunicació,  gramàtica i  tot ple d’esquemes per ajudar-te a aprendre.

15/05/2024
  • Recetas vegetarianas para la freidora de aire

Anderson, Michelle

Madrid, España : Librero, [2023]

Michelle Anderson és una xef, divulgadora de la cuina saludable. En aquest llibre proposa 100 receptes de plats nutritius, vistosos i plens de sabor aptes per a persones vegetarianes.  Podràs trobar esmorzars, plats principals i fins i tot postres.

14/05/2024
  • La Maravillosa vida de los elementos :

Yorifuji, Bunpei

Barcelona : Blackie Books, enero de 2024

Una guia visual per explicar conceptes de química: elements, composició. Una obra científica i alhora accessible, amb un format innovador i entretingut del dissenyador japonès Rakugaki.

14/05/2024
  • Palestina y el Próximo Oriente :

Monterde Mateo, Òscar

[Barcelona] : Shackleton Books, [2024]

Des de la proclamació de l’estat d’Israel, les terres de l’antiga Palestina han estat l’escenari de conflictes polítics i armats, que han augmentat per interessos, pressions, xocs entre les parts directament implicades i altres parts que indirectament hi treuen profit.

L’Óscar Monterde, historiador i expert en història contemporània d’aquesta zona, analitza l’evolució des de la Guerra Freda i com els conflictes a Palestina, son els catalitzadors d'latres disputes internacionals. Desenvolupa la història del Proxim Orient en la trajectòria politica del mon àrab i en la història global contemporània.

*Recomanat  per la Xarxa de Biblioteques Municipals

S'estan mostrant 1-10 de 100 resultats