Cita amb les arts de carrer a l’Hospitalet, Torelló i Viladecans

En els darrers anys han proliferat els festivals i els espectacles que posen l’accent en les arts de carrer, els espectacles visuals i les representacions a llocs no-convencionals de petit format i fins i tot de microteatre. Aquestes iniciatives donen suport a la creació dels artistes, impulsen la formació i la creació artística així com les aliances amb els diferents agents del territori.

Aquesta setmana se celebren els festivals d’arts de carrer Per Amor a l'Hart (Barcelonès), Festus de Torelló (Osona) i Al Carrer de Viladecans (Baix Llobregat).

imatge

Per Amor a L’Hart - Festival d’Arts de Carrer (L'Hospitalet de Llobregat)

Del 5 al 7 de juliol

14a edició del festival que reuneix companyies i grups d’artistes de circ, dansa i música d’arreu del país i de l’estranger, amb companyies de renom i d’altres d’emergents. Les actuacions es concentren en dos espais cèntrics de l'Hospitalet: la Rambla Marina, per a espectacles de petit i mitjà format, i la Plaça Lluís Companys i Jover, on es representen els espectacles de llarga durada i de gran format.

imatgeFestival Al Carrer de Viladecans (Viladecans)

Del 6 al 8 de juliol

Més de 30 companyies presentaran els seus espectacles a carrers i places de la ciutat que també s’ompliran d’instal·lacions lúdiques per als més petits. Actuacions de teatre, dansa  música, circ, màgia, clown i espectacles pirotècnics.

imatgeFestival FESTUS (Torelló)

6 i 7 de juliol de 2018

Un certamen d’arts al carrer que enguany celebra la 21a edició amb una programació multidisciplinària i lluny dels convencionalismes on el teatre, el circ, la dansa, la música i les arts visuals són protagonistes.

Més informació:

05/07/2018 10:00h