Actividades

Exposició documental “Homenatge i reconeixement a la mestra sitgetana Glòria Pulido i Pinilla.”

En aquesta mostra hi trobarem objectes personals, quaderns, fotografies, dibuixos... de la mestra sitgetana Glòria Pulido, com a reconeixement pel seu compromís amb l’educació, especialment de les nenes. Primer va exercir la seva vocació a l'Escola de la Colònia de Vallcarca, després a l’Escola de Nostra Senyora del Vinyet que ella va crear i dirigir i, finalment, a l’Escola Pia on hi va treballar fins a la seva jubilació.En aquesta mostra hi trobarem objectes personals, quaderns, fotografies, dibuixos... de la mestra sitgetana Glòria Pulido, com a reconeixement pel seu compromís amb l’educació, especialment de les nenes. Primer va exercir la seva vocació a l'Escola de la Colònia de Vallcarca, després a l’Escola de Nostra Senyora del Vinyet que ella va crear i dirigir i, finalment, a l’Escola Pia on hi va treballar fins a la seva jubilació.En aquesta mostra hi trobarem objectes personals, quaderns, fotografies, dibuixos... de la mestra sitgetana Glòria Pulido, com a reconeixement pel seu compromís amb l’educació, especialment de les nenes. Primer va exercir la seva vocació a l'Escola de la Colònia de Vallcarca, després a l’Escola de Nostra Senyora del Vinyet que ella va crear i dirigir i, finalment, a l’Escola Pia on hi va treballar fins a la seva jubilació.

02/05/2024 - 31/05/2024
Sitges. Biblioteca Santiago Rusiñol