Activities

Talents Locals amb Eva Plazas i Marta Torné “La il·lusió de la joventut i l'experiència en la vinya i el cava” Cicle Biblioteques amb DO 2023

Marta Torné Bel, viticultora i enòloga a les Caves Torné i Bel a Espiells.
Eva Plazas Torné nascuda a St. Sadurní d´Anoia fa 51 anys, enginyera tècnica agrícola i enòloga a Caves Vilarnau.

A la nostra vila hi ha moltes persones que pel seu caràcter, la seva experiència o la seva feina o les seves aficions, tenen moltes coses a explicar o compartir. Algunes no les coneixem prou per que fa temps que viuen o treballen fora de Sant Sadurní.
Al Cicle Talents Locals dues persones vinculades amb la nostra vila donaran a conèixer la seva formació i experiència a través d'una conversa entre elles o en el format que totes dues decideixin (entrevista, conferència, concert, projecció, debat...) Aquestes dues persones tenen alguna cosa en comú. Pot ser la feina pot ser alguna altra tipus com aficions, etc. Un presenta l'altre, parlen cadascú del seu àmbit i després busquen punts d'unió o desacord... en definitiva una activitat en la que ambdues persones se sentin a gust, en el format que elles decideixin.

En aquesta ocasió hem convidat a dues sadurninenques de diferents generacions que estimen la vinya i el celler i que hi treballen. Ens explicaran qui son i què fan i quina és la seva visió sobre la vinya, el vi i el cava.

04/10/2023
Type of public