Activitats

GRAF PRO. 3a Trobada entre editorials del sector del Còmic i professionals de biblioteques

T'interessa. Divendres 1 de març, de 10 a 13h. Trobada dirigida als professionals del món bibliotecari i altres agents culturals. Auditori. Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra. Inscripció prèvia

Trobada entre editors independents de còmic i professionals de les biblioteques, amb l’objectiu de conèixer la seva línia editorial i les seves darreres novetats. D’altra banda, serà una oportunitat per establir contactes entre tots dos sectors i per donar a conèixer als editors les inquietuds del món de les biblioteques i la recepció que tenen dels seus llibres.

Les editorials convidades són: Ediciones La CúpulaEdiciones MarmotillaFulgencio PimentelBang EdicionesGarbuix BooksEditorial FinestresLibros del Zorro Rojo.

Divendres, 1 de març, de 10 a 13h
Auditori. Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra

Les inscripcions es poden fer a través d’aquest formulari fins el 27 de febrer, inclòs.

Trobada dirigida al professionals del món bibliotecari i altres agents culturals.

Aquesta trobada forma part de la programació del Festival GRAF, que es durà a terme el proper 2 i 3 de març a la Fabra i Coats: Centre d’Art Contemporani de Barcelona i Fàbrica de Creació, en el qual, la Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra hi col·labora.

01/03/2024
Duració