La novel·la de l'any arriba a la gran pantalla!

Ja has llegit "La noia del tren"? Aquesta novel·la de Paula Hawkins és un dels llibres més prestats a la Xarxa de Biblioteques Municipals i per això et volem convidar a veure l'adaptació cinematogràfica dirigida per Tate Taylor. Visita el nostre facebook i podràs obtenir una entrada doble per gaudir de la preestrena de la pel·lícula el proper dia 20 d'octubre.

L'actriu Emily Blunt és l'encarregada de donar vida a la turmentada Rachel, una noia que agafa cada matí el mateix tren. Sap que cada dia s'atura en un semàfor vermell i que des d'allà veurà els jardins del darrere d'una renglera de cases. En una d'aquestes cases hi viu una parella que la Rachel no pot evitar mirar cada vegada. Fins i tot els ha batejat, com si els conegués: són la Jess i en Jason. A ella li sembla que tenen una vida perfecta. Tant de bo ella pogués ser igual de feliç que ells. Fins que un dia veu una escena que la deixa de pedra. Dura només un minut, perquè el tren de seguida es torna a posar en marxa; però n'hi ha hagut prou. De sobte tot ha canviat. Ara la Rachel té l'oportunitat d'entrar en unes vides que fins a aquest moment només havia mirat de lluny, i no la pensa deixar escapar. S'ha acabat ser només la noia del tren.

Si encara no has llegit la novel·la t'animem a fer-ho. Pots aconseguir-la a la teva biblioteca o descarregar-te-la de la plataforma de préstec digital eBiblio Catalunya.

Més informació:
05/10/2016 09:03h