Dóna'ns el teu correu electrònic i viu al màxim la biblioteca

Vols treure tot el partit a la teva biblioteca? Comprova que tenim el teu correu electrònic actualitzat, així et podrem avisar de les novetats que acaben d'arribar a la biblioteca, t'enviarem butlletins temàtics si així ens ho demanes i, fins i tot, podràs descarregar llibres electrònics.

Com pots actualitzar les teves dades? Entra a "El meu compte" del Catàleg Aladí i, un cop t'hagis validat, vés a "Mod. info. personal" on podràs modificar el teu telèfon i correu electrònic i també dir-nos si vols rebre informació de la teva biblioteca.

Tenir actualitzat el correu electrònic també ens permetrà enviar-te missatges per recordar-te quan has de retornar els documents en préstec o quan tens disponible els documents que has reservat.

Més informació:
26/10/2015 10:00h