3 viatges inoblidables

Amb aquesta proposta et volem fer viure experiències inoblidables, viatges exclusius per l'extraordinària i singular bellesa dels paisatges. Una recerca de l'aventura com a forma de retrobament amb un mateix i amb la natura.

Aquest petit país muntanyós de l'Àsia Central no pot oferir als viatgers grans luxes i comoditats però la seva història i sobretot la seva impressionant natura el converteixen en una destinació excel·lent pels amants de la muntanya.

Encaixat entre dues espectaculars serralades muntanyoses, el Hindu Kush i Tien Shan, amb més de la meitat del territori entre els 1.000 i els 3.000 m, i amb diversos cims de més de 6.000 m, es converteix en un veritable paradís per a la pràctica del senderisme, l'alpinisme o, fins i tot, el cicloturisme.

Per captar la diversitat i contundència dels paisatges d'aquest país inclòs a l'antiga Ruta de la Seda, no podem deixar de visitar el Parc Nacional Ala Artxa, el llac Issyk –Kul', les planícies de Kirguizistan o la reserva natural de Sary-Chelek. La visita a la capital, Bixkek, ens permetrà una aproximació a la història i la cultura del país.

Vés al prestatge:

A l'extrem sud-oest del pacífic, trobem Nova Zelanda, un dels països més aïllats i menys poblats del món. Els maoris van ser els primers pobladors, els quals van anar desenvolupant una cultura, hereva de les illes del Pacífic. Un territori excepcional per connectar amb la natura a través dels exuberants i privilegiats paisatges, sempre impregnats de la mitologia de la cultura maorí.

L'Illa Sud de Nova Zelanda és una excel·lent opció pels fanàtics dels esports d'aventura, amb una àmplia oferta, especialment concentrada a Queestowm: ràfting, pònting, piragüisme, bicicleta de muntanya, esquí de fons o parapent són algunes de les propostes més habituals.

Caminar és una de les millors formes de conèixer i explorar el patrimoni natural de Nova Zelanda, per tant, et proposem una de les “Great Walks” més interessants de l'illa Sud. Recórrer els antics senders maoris per la Routeburn tranck, una travessia de 3 dies i 32 km que connecta els parcs nacionals de Mount Aspiring i Fiorland.

Vés al prestatge:

A l'est del continent africà trobem Kenya, un territori que s'estén als dos costats de l'equador i limita al sud-est amb l'oceà Índic. Els safaris per les extenses sabanes de la vall del Rift seran uns dels principals objectius d'aquest viatge. Unes experiències que ens permetran conèixer l'entramat ètnic que enriqueix la cultura d'aquest país. Si volem finalitzar el viatge de forma tranquil·la, no podem deixar de visitar la seva espectacular costa tropical.

Kenya és la destinació perfecta per veure en estat salvatge "els cinc grans" (lleó, lleopard, elefant, rinoceront i búfal). Amb una àmplia varietat de reserves i parcs nacionals, on poder fer safaris. Els més habituals seran els recorreguts diürns en cotxe però també podem trobar en globus, rutes en barca o a peu acompanyats d'un guia o guarda. De forma més limitada també podem contractar rutes a la vesprada.

Les reserves naturals de Samburu, Buffalo Springs i Shaba són tres zones que conformen un ecosistema propi, una àrida sabana que reprodueix els colors més característics d'Àfrica i que ens endinsarà en una experiència salvatge.

Data de creació 19-06-2017 Última actualització 20-06-2017