Salut

XVIII Setmana sense fum

Poster de la XVIII Setmana sense fumAquest any, la Diputació de Barcelona torna a estar implicada en l’organització de la Setmana sense fum, conjuntament amb la Generalitat, la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària, la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i l'Associació Catalana de Municipis (ACM), entre d’altres.

Enguany, aquesta campanya tindrà lloc del 25 al 31 de maig amb el lema “Menys fumar i més caminar”.

L’objectiu d’aquesta setmana és sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se, abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum.

Teniu a la vostra disposició el web www.setmanasensefum.cat amb tota la informació. Aviat es publicaran els resultats de l’enquesta que va finalitzar el passat 10 de maig per conèixer l'opinició de la ciutadania sobre temes relacionats amb el tabac i dades sobre el consum a Catalunya.

I a Internet podeu participar en un concurs fotogràfic, compartint fotos de la campanya a Facebook, Twitter o Instagram afegint l'etiqueta #ssfcat17 per optar al sorteig de 3 targetes de 50 euros per a materials esportius.

La setmana clou amb el Dia Mundial sense Tabac, que se celebra el 31 de maig.

imatge: pòster de la XVIII Setmana sense fum

A la teva biblioteca et podem ajudar a deixar de fumar

Amb motiu de la XVIII Setmana sense fum se celebren a les biblioteques un munt d’activitats.

El tabaquisme és un vici cada cop més car, i això ja seria suficient per pensar-s'ho. Però la raó més important per deixar de fumar és la salut, tenint en compte els efectes tan nocius que provoquen en el nostre cos les substàncies químiques que conté una cigarreta. Substàncies, a més, enormement addictives que costa molt de deixar!

Si, malauradament, estàs enganxat al tabac, et convidem a assistir als nombrosos tallers i xerrades per deixar de fumar de la mà de professionals de la salut, que s'organitzen a la Xarxa de Biblioteques. En aquests tallers gratuïts ens explicaran tècniques per motivar-nos, fer passar l'ansietat i ens aclariran dubtes per superar l'addicció.

Fes-ho per tu, deixa't ajudar!

A les biblioteques trobaràs:

Coaching para dejar de fumar / Javier Bris Pertíñez
Lady Nicotina / J.M. Barrie; traducción de Libertad Aguilera - NOVEL·LA

La Legendaria rebelión de los fumadores / Julio Fuertes - NOVEL·LA

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

Vés al prestatge: