Salut

La Biblioteca Central de Cerdanyola del Vallès celebra el Dia Mundial de l'Alzheimer

cartell

La Biblioteca Central de Cerdanyola, en col·laboració amb l'Associació de Familiars i Cuidadors de Malalts d'Alzheimer de Cerdanyola del Vallès (ACFA), organitza per segon any diverses iniciatives per commemorar el Dia Mundial de l'Alzheimer, que s'escau el 21 de setembre.

Els actes commemoratius del Dia Mundial de l'Alzheimer consistiran en una xerrada i un taller de dibuix intergeneracional.

La xerrada durà per títol "Les edats de l'Alzheimer", i anirà a càrrec de Lydia Giménez-Llort, de la Unitat de Psicologia Mèdica, Facultat de medicina UAB. Serà el divendres 21 de setembre a les 18h.

El taller serà conduït per Antoni García Iglesias, artista local, que habitualment fa tallers d'arteràpia per a persones malaltes d'alzheimer (tallers que són organitzats per l'Associació ACFA). Aquesta proposta que es portarà a terme a la biblioteca es realitza per segon any. Representa una iniciativa molt innovadora, ja que té per objectiu la interacció entre els infants i les persones malaltes mitjançant l'art. El taller serà dimecres 19 de setembre a les 18h.

La xerrada s'adreça a públic general i l'entrada és lliure. El taller serà per a persones malaltes i també per a nens i nenes (entre 6 i 12 anys) i les seves famílies, ja que elaboraran de forma conjunta un mural amb pintura. Els infants que vulguin participar s'hauran d'inscriure prèviament a la Biblioteca Central de Cerdanyola, per telèfon, web o presencialment. Places limitades.

Les iniciatives es completen amb una mostra bibliogràfica que tracta el tema des de diferents perspectives. Es podrà visitar del 12 al 22 de setembre.

Us hi esperem!

A les biblioteques trobaràs:

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: