Club de lectura fàcil en francès

Els clubs de lectura han pogut tornar a fer les sessions presencials. Dimarts 16 de març, les assistents al club de lectura fàcil en francès van estar molt contentes de poder-se retrobar de nou i poder llegir plegades alguns fragments del llibre Double assassinat dans la Rue Morgue suivie de La lettre volée d’Edgard Allan Poe.

El protagonista del conte era un goril·la i la investigació ha estat del més curiosa i extravagant pròpia de la imaginació d’en Poe.

Les lectores han gaudit molt amb el dossier adjunt del llibre on s’explicava les primeres investigacions de criminologia al segle XIX, com es detectava un criminal per les característiques anatòmiques i biològiques dels delinqüents i dels criminals. Una nova ciència que neix a Itàlia al segle XIX.

Previ a cada sessió del club, el blog de les biblioteques de Vilanova i la Geltrú publica una entrada en francès sobre la lectura que es comentarà.
Aquí teniu l’enllaç de l'última lectura: https://blogbiblioteques.vilanova.cat/?p=88548

Si vols participar en les properes trobades pots fer la inscripció a la biblioteca.

Més informació del club aquí.

19/03/2021