1r Concurs de videorecomanacions de la Biblioteca Joan Triadú

El Programa de Foment a la lectura que la Biblioteca Joan Triadú ofereix a les escoles de primària de Vic, s'adreça, aquest curs 2019-2020, als alumnes de cicle mitjà de primària. Al llarg del curs, la Biblioteca es trasllada a l'escola (a excepció del primer trimestre en què els alumnes visiten la Biblioteca), per oferir un lot de llibres en préstec i realitzar una activitat que fomenti la lectura entre els nens i les nenes de 3r i 4rt de primària: "Shhh!... llegim!".

Aquest any es tracta del 1r Concurs de videorecomanacions de la Biblioteca Joan Triadú. Convidem als alumnes de les diferents escoles participants en el Programa de Foment de la lectura a realitzar una videorecomanació al voltant d'algun dels llibres que, durant el primer i segon trimestre d'aquest curs, la Biblioteca els ha deixat en préstec o d'un dels llibres que han llegit durant aquests dies de confinament.

• Els nens i nenes han de gravar un vídeo de 3 minuts com a màxim, en format horitzontal, en el que recomanaran el llibre que els hi ha agradat, però sense fer "espòilers".
  • El termini de presentació de les videorecomanacions és el dia de la reobertura de la Biblioteca Joan Triadú.
  • Hi haurà tres premis, als tres millors vídeos, en forma d'un val per la compra de llibres a les llibreries de la ciutat de Vic.
  • Els participants, juntament amb la videorecomanació, hauran d'enviar el formulari de drets d'imatge i difusió a les xarxes firmat pel pare, mare o tutor legal (trobaran el certificat per descarregar a la pàgina web de la Biblioteca Joan Triadú).

Trobareu les bases per poder participar en el concurs a la pàgina web de la Biblioteca Joan Triadú : https://wp.me/p27p7O-3x6

Més informació:

24/04/2020 19:31 h.