Celebrat el lliurament de premis del concurs de contes "Castell de La Tossa"

Celebrat el lliurament de premis del concurs de contes

El lliurament de premis del 13è concurs de contes "Castell de La Tossa" es va fer dijous 21 d'abril a la Biblioteca Mont-Àgora. Van presidir l'acte l'alcalde de Montbui, Jesús Miguel Juárez, la regidora de Cultura, Sara Bergantiño, i el regidor de Joventut, Joel Serrano.

Els tres premis a la categoria absoluta van ser per "Metamorfosis", de Sandra Villar; "Després d'una vida juntes", de Mar Luque, i "El vell rondinaire", de Núria Abelló.

Pel que fa a la categoria juvenil, la guanyadora va ser Lidia Ruiz, autora de "Tus huellas" mentre que, en la categoria infantil, Biel Paino es va endur el premi per "Els gira-sols mai no giren sols".

El jurat va estar format per la directora de la Biblioteca, Núria Rossell, la tècnica de cultura de l'Ajuntament, Érika Mancebo, i per l'expresident de la Fundació La Tossa Carles Maria Balsells.

El concurs de contes "Castell de La Tossa" està organitzat per l'Ajuntament de Santa Margarida de Montbui (Biblioteca Mont-Àgora) i el Consorci La Tossa.

12/05/2022