TALLER: De l'hort a la biblioteca

Dins el cicle d'activitats i tallers "De l'hort a la biblioteca" a Santa Eulàlia vam organitzar el taller "Aprenem a fer mató". Vam rebre la visita de Jesús Gasco que ens va explicar el procés químic pel qual la llet es converteix en mató. L'explicació va anar acompanyada d'una demostració i tots els participants van poder elaborar el seu propi mató. L'altra convidada al taller fou la Laura de "l'Horta de la Tuka". La Laura va portar una mostra de diverses mels que es produeixen a l'Horta de la Tuka, i tots els assistents van poder fer una degustació del mató amb diverses mels. I en Pere de la granja Can Duran que va ser l'encarregat de subministrar la llet i explicar quina alimentació tenien les vaques i d'altres informacions relatives a la seva producció. Va sortir un taller molt dolç i amb producte de proximitat.

11/10/2019 18:49 h.