Servei de préstec domiciliari

La setmana passada, li vam fer el préstec d’un lot de llibres a la Doris i li vam enviar a casa seva amb el servei municipal Porta’m. La Doris és una gran lectora i com que no pot desplaçar-se fins a la biblioteca i recollir les seves lectures, li fem arribar!

El préstec domiciliari és un servei que oferim la Biblioteca i els Serveis Socials de l’Ajuntament @ajstaeulaliaderoncana, a totes aquelles persones amb problemes de mobilitat temporal o permanent, com poden ser els malalts crònics, persones en període de convalescència, amb discapacitats físiques o persones grans.

Si voleu més informació, poseu-vos en contacte amb la biblioteca per telèfon al 938448188 en horari de servei, o bé, envieu un correu a b.st.eulaliaron@diba.cat.

Demaneu els vostres títols, autors o gèneres preferits i us prepararem un lot que segurament us agradarà. Pels més avançats, podeu consultar el catàleg en línia de la biblioteca i fer la vostra tria. Les condicions del préstec a domicili pel que fa a nombre de documents i termini de dies de préstec, són els mateixos que el presencial.

Que la lectura arribi a totes les llars!

21/10/2021